Reklamacije

Kod svakog tehničkog uređaja može doći do kvara – usled čestog korišćenja ili drugih faktora. S obzirom da Zoka promet d.o.o svojim kupcima nudi originalnu robu koja dolazi s garancijom, šta kupac može uraditi ukoliko se pokvari uređaj koji kupio u jednoj od naših radnji? Postoji više načina da se ostvari pravo na besplatan servis uređaja.
Najbolje je pre svega pozvati korisnički servis proizvođača uređaja. Dole su navedeni brojevi telefona i mejlovi nekih od firmi s kojima Zoka promet d.o.o sarađuje. Ukoliko postoji tehnički problem sa uređajem, agenti korisničkog servisa će biti u stanju da pomognu kupcu da reši problem. Međutim, ukoliko problem nije moguće rešiti ovim putem, ukoliko je kvar ozbiljniji ili kupac nije u mogućnosti da prati instrukcije agenata, ili je zabrinut za svoju bezbednost (npr. uređaj izaziva kratak spoj), u tom slučaju može zatražiti informacije od agenta kako može poslati uređaj na servis. Za velike kućne aparate uglavnom se može dogovoriti izlazak servisera na teren.
Ukoliko uređaj nije u funkciji odmah pri kupovini, kupac se može obratiti u prodavnicu gde je uređaj kupljen. Takođe, Zoka promet d.o.o može izvršiti prijavu reklamacije u ime kupca ukoliko kupac to zatraži. Zoka promet d.o.o ne vrši popravke uređaja, već iste prosleđuje u ovlašćene servise. Zakonski rok za odluku u vezi s reklamacijom iznosi 8 dana. Zakonski rok za rešavanje reklamacije iznosi 30 dana.

Napomena: Kupac je dužan da sačuva fiskalni račun i garantni list do isteka garancije. Proces rešavanja reklamacije može biti znatno brži ukoliko kupac sam prijavi problem. Pa ipak, ukoliko kupac odluči da to učini preko nas, učinićemo sve što možemo kako bi rok za reklamaciju bio ispoštovan. Zoka promet d.o.o ne snosi odgovornost za dogovore između kupca i ovlašćenog servisa.

Kontakti korisničkih servisa

Klikni na sliku servisa koji ti je potreban

Prestanak/poništenje garancije

U nekim slučajevima uređaj ne podleže garanciji, bez obzira na datum kupovine. Garancija se ne priznaje za:

  1. Greške koje su nastale kao rezultat nestručnog korišćenja, zloupotrebe ili nepoštovanja uputstva proizvođača.
  2. Greške koje su nastale kao rezultat popravke, menjanja delova ili otvaranja uređaja od strane neovlašćenih osoba.
  3. Greške koje su nastale kao rezultat neautorizovanog modifikovanja delova, nepažljivog korišćenja i fizičkih oštećenja.
  4. Uređaje koji imaju uklonjen ili promenjen serijski broj.
  5. Uređaje koji su istrošeni tokom normalne upotrebe.
  6. Greške zbog kojih se uređaj prodaje po sniženoj ceni, a kupac je bio upozoren o tome.
  7. Uređaje koji su korišćeni u neodgovarajućem okruženju (vlaga, vrućina, mraz, prašina, itd.)
  8. Greške koje su nastale kao rezultat korišćenja sumnjivog softvera.
  9. Greške koje su nastale kao posledica mrežnih udara, poplave, zemljotresa, više sile itd.
  10. Uređaje koji su ukradeni.

Preuzmite uputstva za upotrebu

Najbolji način da se reaguje preventivno i da se uređaj zaštiti od kvarova jeste ispravno korišćenje uređaja, prema uputstvu od strane proizvođača. Apelujemo na sve naše kupce da pažljivo pročitaju uputstvo i postupaju po istom kada je u pitanju održavanje i čišćenje uređaja. Iako nam je zadovoljstvo naših kupaca na prvom mestu, nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamacije za uređaje koji nisu ispravno održavani. Ovlašćeni servisi neće prihvatiti garanciju za uređaje kod kojih je kvar nastao nesavesnom upotrebom ili postupanjem suprotno uputstvu.

Iz navedenih razloga molimo vas da sačuvate priručnike koje ste dobili prilikom kupovine uređaja i da pre upotrebe, čišćenja i održavanja uređaja obavezno pročitate uputstvo.

Ipak, ukoliko ste izgubili uputstvo za svoj uređaj, ili želite da imate jedan primerak u elektronskoj formi, s desne strane se nalaze uputstva u PDF formatu koja možete preuzeti na svoj računar ili telefon jednim klikom. Ukoliko se na spisku ne nalazi uputstvo koje vam je potrebno, slobodno nam pišite na email prodaja@zoka.co.rs i poslaćemo vam uputstvo za vaš uređaj.

Klikni na model da preuzmeš uputstvo