Reklamacije

Kod svakog tehničkog uređaja može doći do kvara – usled čestog korišćenja ili drugih faktora. S obzirom da Zoka promet d.o.o svojim kupcima nudi originalnu robu koja dolazi s garancijom, šta kupac može uraditi ukoliko se pokvari uređaj koji kupio u jednoj od naših radnji? Postoji više načina da se ostvari pravo na besplatan servis uređaja.

Najbolje je pre svega pozvati korisnički servis proizvođača uređaja. Dole su navedeni brojevi telefona i mejlovi nekih od firmi s kojima Zoka promet d.o.o sarađuje. Ukoliko postoji tehnički problem sa uređajem, agenti korisničkog servisa će biti u stanju da pomognu kupcu da reši problem. Međutim, ukoliko problem nije moguće rešiti ovim putem, ukoliko je kvar ozbiljniji ili kupac nije u mogućnosti da prati instrukcije agenata, ili je zabrinut za svoju bezbednost (npr. uređaj izaziva kratak spoj), u tom slučaju može zatražiti informacije od agenta kako može poslati uređaj na servis. Za velike kućne aparate uglavnom se može dogovoriti izlazak servisera na teren.

Ukoliko uređaj nije u funkciji odmah pri kupovini, kupac se može obratiti u prodavnicu gde je uređaj kupljen. Takođe, Zoka promet d.o.o može izvršiti prijavu reklamacije u ime kupca ukoliko kupac to zatraži. Zoka promet d.o.o ne vrši popravke uređaja, već iste prosleđuje u ovlašćene servise. Zakonski rok za odluku u vezi s reklamacijom iznosi 8 dana. Zakonski rok za rešavanje reklamacije iznosi 30 dana.

Napomena: Kupac je dužan da sačuva fiskalni račun i garantni list do isteka garancije. Proces rešavanja reklamacije može biti znatno brži ukoliko kupac sam prijavi problem. Pa ipak, ukoliko kupac odluči da to učini preko nas, učinićemo sve što možemo kako bi rok za reklamaciju bio ispoštovan. Zoka promet d.o.o ne snosi odgovornost za dogovore između kupca i ovlašćenog servisa.

Kontakti korisničkih servisa

Klikni na sliku servisa koji ti je potreban

Prestanak/poništenje garancije

U nekim slučajevima uređaj ne podleže garanciji, bez obzira na datum kupovine. Garancija se ne priznaje za:

  1. Greške koje su nastale kao rezultat nestručnog korišćenja, zloupotrebe ili nepoštovanja uputstva proizvođača.
  2. Greške koje su nastale kao rezultat popravke, menjanja delova ili otvaranja uređaja od strane neovlašćenih osoba.
  3. Greške koje su nastale kao rezultat neautorizovanog modifikovanja delova, nepažljivog korišćenja i fizičkih oštećenja.
  4. Uređaje koji imaju uklonjen ili promenjen serijski broj.
  5. Uređaje koji su istrošeni tokom normalne upotrebe.
  6. Greške zbog kojih se uređaj prodaje po sniženoj ceni, a kupac je bio upozoren o tome.
  7. Uređaje koji su korišćeni u neodgovarajućem okruženju (vlaga, vrućina, mraz, prašina, itd.)
  8. Greške koje su nastale kao rezultat korišćenja sumnjivog softvera.
  9. Greške koje su nastale kao posledica mrežnih udara, poplave, zemljotresa, više sile itd.
  10. Uređaje koji su ukradeni.

Kontaktirajte nas

Ukoliko niste u mogućnosti da rešite problem sa svojim uređajem, ukoliko želite više informacija u vezi sa reklamacijama, ili želite da mi izvršimo prijavu u vaše ime, možete popuniti kratak obrazac s desne strane. Pre slanja obrasca proverite da li ste ispravno uneli svoju email adresu, s obzirom da će je naši agenti koristiti da stupe u kontakt s vama.

Prilikom upisivanja detalja reklamacije, potrudite se da što bliže opišete kvar – što više informacija napišete veće su šanse da ćemo uspešno i brzo rešiti reklamaciju, na obostrano zadovoljstvo.

Naziv proizvoda se može pronaći na kutiji ili na fiskalnom isečku.
Datum kupovine možete pronaći na dnu fiskalnog isečka ili garantnog lista/izjave o saobraznosti.
Ukoliko imate potrebne informacije preskočite ovo polje.