O Nama

Prodavnica “Zoka Promet” osnovana je 07. 05. 1996. godine sa sedištem u Petrovcu na Mlavi, u ulici Srpskih vladara 79, gde se i danas nalazimo.

Firma se sastoji od četiri maloprodajna objekta – dva u Petrovcu na Mlavi, i po jedan u Velikoj Plani i Svilajncu, veleprodaje i distribucije robe na teritoriji cele Srbije.

Naša poslovna politika je da svu robu nabavljamo direktno od uvoznika i proizvođača, po najboljim uslovima i da najbolje uslove kupovine prenesemo na naše kupce. Našim kupcima garantujemo povoljne cene, originalno poreklo robe, fabričku garanciju, kao i tehničku podršku.

U našim salonima naćićete veliki izbor bele tehnike, klima uređaja, peći na čvrsto gorivo, malih kućnih aparata (usisivača, tostera, miksera, pegli, grejalica, fenova za kosu, mikrotalasnih pećnica, itd), a da pratimo najnovija tehnička dostignuća uveriće Vas veliki izbor ugradne tehnike i televizora najnovije generacije, audio-video opreme, kao i IT opreme – laptop i desktop računara, periferija (monitori, miševi, tastature, ruteri, zvučnici, slušalice, itd), pametnih telefona i još drugih uređaja.

Dugogodišnje iskustvo nam pomaže da naše kupce upoznamo sa inovacijama u svetu tehnike, kao i da im pomognemo da pri kupovini naprave pravi izbor.

Uslovi i pravila korišćenja veb-sajta

Posetom i kupovinom na www.zoka.co.rs prihvatate uslove korišćenja koji su navedeni na ovoj stranici. Molimo da ih pažljivo pročitate i da se upoznate sa uslovima i pravilima koje primenjujemo. Doo Zoka Promet zadržava pravo da uradi izmene i dopune odredbi uslova korišćenja bez prethodnog obaveštenja. Takođe, Doo Zoka Promet zadržava pravo da odbije dalju saradnju u slučaju nepoštovanja opštih uslova navedenih na ovoj stranici. Doo Zoka Promet posluje isključivo na teritoriji Srbije i sve obaveze i prava se zasnivaju na zakonima i regulativama republike Srbije.

Lični podaci koje prosledite sajtu u svrhu dobijanja proizvoda ili usluga biće tretirane u skladu sa načelima o zaštiti privatnosti na mreži. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje Kupca u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

Zabranjeno je slanje ili prenošenje na ovu lokaciju ili sa nje bilo kojih nezakonitih, pretećih, uvredljivih, klevetničkih, opscenih, pornografskih ili drugih materijala koji su u suprotnosti sa bilo kojim zakonom.

Doo Zoka Promet na nekim stranicama može imati linkove ka drugim sajtovima radi omogućavanja dodatnih informacija. Doo Zoka Promet ne može da utiče na sadržaj na drugim sajtovima i nije odgovoran za iste.

Podaci na sajtu se redovno ažuriraju i Doo Zoka Promet nastoji da svi oni budu što tačniji i precizniji. Doo Zoka Promet ne garantuje da su podaci koji su dostupni na sajtu apsolutno tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Kupac je slobodan da nas kontaktira radi razrešenja bilo kojih nedoumica i dodatnih pitanja koje ima.

Cene na sajtu su navedene u dinarima sa PDV-om od 20%. Doo Zoka Promet se obavezuje da će se pridržavati cene istaknute na sajtu osim u slučaju grube greške o čemu će kupac biti obavešten.

Opcija registracije na sajt trenutno nije u funkciji, pa samim tim ni kupovina preko sajta nije moguća. Dok se to ne promeni, kupci imaju mogućnost poručivanja telefonom, porukama na društvenim mrežama ili imejlom.

Proizvodi su poređani po kategorijama kao po katalozima. Takođe je moguće pronaći specifične proizvode korišćenjem pretrage na sajtu. Ukoliko proizvoda nema u katalogu, korisnik može poslati e-mail ili nazvati telefonom da se raspita o mogućnosti nabavke. Asortiman koji se može videti na sajtu je jedan deo naše ponude.

Ukoliko kupac želi da stupi u kontakt sa osobljem iz Doo Zoka Promet, kontakt informacije može pronaći ovde.

Prodavac je u obavezi da obezbedi isporuku kupljene robe. Da bi se izvršila isporuka Kupac je prethodno u obavezi da izabere jedan od ponuđenih načina plaćanja i ukoliko plaća platnim karticama ili preko računa uplati celokupnu vrednost kupljene robe.

Prodavac zadržava pravo pozivanja Kupca radi provere podataka iz porudžbenice.U slučaju sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti Doo Zoka Promet zadržava pravo otkazivanja narudžbenice o čemu će Kupac biti obavešten putem e-maila koji je naveo prilikom registracije.*

Isporuka robe se vrši na teritoriji cele Srbije kurirskom službom koju odabere prodavac ili sopstvenim prevozom Doo Zoka Promet.  Isporuka robe se vrši u roku od 7 radnih dana, osim ukoliko nije drugačije navedeno. U slučaju da dođe do kašnjenja u isporuci robe, Kupac će biti blagovremeno obavešten. Prilikom isporuke robe Kurirska služba je u obavezi da Kupcu dostavi fiskalni račun i prateću dokumentaciju na kojoj će Kupac potvrditi da mu je roba isporučena. Prilikom preuzimanja robe Kupac je u obavezi da prekontroliše sadržaj paketa, jer se naknadne reklamacije, u pogledu količine i oštećenja paketa, neće uvažavati. Ukoliko Kupac utvrdi nedostatke vezane za paket, iste prijavljuje kurirskoj službi koja je isporučila paket.

Ukoliko se konstatuje da je isporučena roba oštećena, nekompletna ili da nije u funkcionalnom stanju, tj. da nije saobrazna ugovoru Kupac ima pravo na reklamaciju iste. Prijava reklamacije se može izvršiti na sajtu putem email-a prodaja.zokapromet@gmail.com .

Prodavac je odgovoran za evenutalnu nesaobraznost na robi u roku od dve godine od dana prelaska rizika za kupljenu robu na Kupca, odnosno od dana izvršene isporuke robe.

Prodavac će nesaobraznost robe otkloniti popravkom bez plaćanja naknade ili će izvršiti zamenu nesaobrazne robe.

Kupac ima pravo odustanja od kupovine proizvoda 14 dana od dana zaključenja ugovora, s tim što troškove povraćaja robe snosi sam Kupac. Prilikom povraćaja te robe Kupac je dužan da robu vrati u ispravnom, nekorišćenom stanju i originalnom pakovanju – u suprotnom Doo Zoka Promet zadržava pravo da odbije paket.

*Navedene informacije o isporuci se odnose na kupovinu putem sajta.

Način plaćanja

Isporuka

payment_methods
courier

Gotovinski – plaćanje u kešu.

Plaćanje čekovima građana na 10 rata bez uvećanja cena (prva rata ide odmah, a ostale narednih 9 meseci).

Plaćanje platnim karticama – VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro i DinaCard.

Putem administrativne zabrane za zaposlene i penzionere – Uslov je da Zoka Promet ima potpisan ugovor sa sindikatom firme u kojoj kupac radi. Plaćanje se vrši na 3, 6, 9 ili 12 jednakih mesečnih rata. 

Putem kredita kod poslovnih banaka – potrošački krediti kod bilo koje poslovne banke.

Uplatom na račun / E-banking – Na šalteru pošte ili bilo koje poslovne banke putem opšte uplatnice, ili putem Interneta ukoliko imate Internet pristup svom računu (e-banking), uz navođenje odgovarajućeg poziva na broj, koji ćete dobiti prilikom naručivanja u predračunu. Kod ovog načina plaćanja naručeni proizvodi se isporučuju nakon što se uplata, u kompletnom iznosu, registruje na našem bankovnom racunu. Napomena: Molimo Vas da pre nego što izvršite uplatu, sačekate predračun i potvrdu da su artikli, koje ste poručili, rezervisani na Vaše ime. Ovaj način plaćanja primenjujemo za sve porudžbine, a obavezujući je za porudžbine čija vrednost prelazi 30.000,00 din.

Ćaskanje uživo –  Za porudžbine putem sajta koristite isključivo ćaskanje koje vam stoji s desne strane.

U zavisnosti od raspoloživosti određenog artikla i mogućnosti nabavljanja, očekivani rok isporuke proizvoda je 7 radnih dana. Besplatna dostava na teritoriji Republike Srbije za porudžbine čija vrednost prelazi 3,000 dinara.

U slučaju da je u pitanju artikal koji nije često tražen ili za koji je proces dobavljanja komplikovaniji, može se desiti da je rok isporuke duži.

Takođe je moguće zahtevati proizvod koji trenutno nemamo u ponudi slanjem zahteva na prodaja.zokapromet@gmail.com ili pozivanjem na broj telefona i odgovor o mogućnosti nabavke dobićete u najkraćem roku. Takođe, informacije o artiklima možete dobiti i putem ćaskanja uživo, koje možete pronaći u donjem desnom uglu ekrana, kao i putem poruka na društvenim mrežama. Sve kontakt podatke možete pronaći ovde.

Proizvodi iz online ponude su dostupni za poručivanje, a ako neki model nije, onda vam možemo ponuditi model sličnih karakteristika.

Povraćaj robe

Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje bi bilo kontaktirati kurirsku službu koja vam je isporučila pošiljku, kako bi napravili zapisnik o tome. Ukoliko je robu donela naša služba dostave, kontaktirajte nas o tome.

Ukoliko vam je pošiljka stigla neoštećena ali neispravna, kontaktirajte nas da bi pokrenuli standardan proces reklamacije.